Snelle en competente ondersteuning 24h/7d ! Onze medewerkers van de helpdesk staan tot uw dienst om uw operationele vragen te beantwoorden of eventuele storingen op te lossen. Dit wordt meestal telefonisch afgehandeld en indien nodig maken wij gebruik van Internet verbindingen om eventuele problemen met uw systeem onmiddellijk op te lossen. Afhankelijk met het soort onderhoudscontract dat u met ons hebt afgesloten zijn wij dag en nacht voor u beschikbaar en dit 365 dagen per jaar. Hoe doen we dit? v Ons team van gespecialiseerde technici in onze diensten en producten staan 24/7 voor u klaar om bijstand te verlenen en een eventuele panne te verhelpen. v Door regelmatige opleidingen blijft ons team op de hoogte van de nieuwste technologieën en software versies. v Wij monitoren 24 uur per dag, 365 dagen per jaar onze systemen. Hoe kan u ons bereiken ? v voor dringende problemen T +32 2 669 09 95 v voor niet-dringende (operationele) vragen support@motica.be We garanderen dat onze medewerkers hun uiterste best voor u doen !

Schaarbeeklei 690

1800 Vilvoorde

 

T +32 2 669 09 95

 

support@motica.be

info@motica.be

Motica NV Copyright © 2017 alle rechten voorbehouden

Formulier verzenden...

Er is een fout opgetreden in de server.

Formulier ontvangen.

Contacteer ons

UW PROFESSIONELE PARTNER IN IT

Snelle en competente ondersteuning 24h/7d ! Onze medewerkers van de helpdesk staan tot uw dienst om uw operationele vragen te beantwoorden of eventuele storingen op te lossen. Dit wordt meestal telefonisch afgehandeld en indien nodig maken wij gebruik van Internet verbindingen om eventuele problemen met uw systeem onmiddellijk op te lossen. Afhankelijk met het soort onderhoudscontract dat u met ons hebt afgesloten zijn wij dag en nacht voor u beschikbaar en dit 365 dagen per jaar. Hoe doen we dit? v Ons team van gespecialiseerde technici in onze diensten en producten staan 24/7 voor u klaar om bijstand te verlenen en een eventuele panne te verhelpen. v Door regelmatige opleidingen blijft ons team op de hoogte van de nieuwste technologieën en software versies. v Wij monitoren 24 uur per dag, 365 dagen per jaar onze systemen. Hoe kan u ons bereiken ? v voor dringende problemen T +32 2 669 09 95 v voor niet-dringende (operationele) vragen support@motica.be We garanderen dat onze medewerkers hun uiterste best voor u doen !
Snelle en competente ondersteuning 24h/7d ! Onze medewerkers van de helpdesk staan tot uw dienst om uw operationele vragen te beantwoorden of eventuele storingen op te lossen. Dit wordt meestal telefonisch afgehandeld en indien nodig maken wij gebruik van Internet verbindingen om eventuele problemen met uw systeem onmiddellijk op te lossen. Afhankelijk met het soort onderhoudscontract dat u met ons hebt afgesloten zijn wij dag en nacht voor u beschikbaar en dit 365 dagen per jaar. Hoe doen we dit? v Ons team van gespecialiseerde technici in onze diensten en producten staan 24/7 voor u klaar om bijstand te verlenen en een eventuele panne te verhelpen. v Door regelmatige opleidingen blijft ons team op de hoogte van de nieuwste technologieën en software versies. v Wij monitoren 24 uur per dag, 365 dagen per jaar onze systemen. Hoe kan u ons bereiken ? v voor dringende problemen T +32 2 669 09 95 v voor niet-dringende (operationele) vragen support@motica.be We garanderen dat onze medewerkers hun uiterste best voor u doen !
Snelle en competente ondersteuning 24h/7d ! Onze medewerkers van de helpdesk staan tot uw dienst om uw operationele vragen te beantwoorden of eventuele storingen op te lossen. Dit wordt meestal telefonisch afgehandeld en indien nodig maken wij gebruik van Internet verbindingen om eventuele problemen met uw systeem onmiddellijk op te lossen. Afhankelijk met het soort onderhoudscontract dat u met ons hebt afgesloten zijn wij dag en nacht voor u beschikbaar en dit 365 dagen per jaar. Hoe doen we dit? v Ons team van gespecialiseerde technici in onze diensten en producten staan 24/7 voor u klaar om bijstand te verlenen en een eventuele panne te verhelpen. v Door regelmatige opleidingen blijft ons team op de hoogte van de nieuwste technologieën en software versies. v Wij monitoren 24 uur per dag, 365 dagen per jaar onze systemen. Hoe kan u ons bereiken ? v voor dringende problemen T +32 2 669 09 95 v voor niet-dringende (operationele) vragen support@motica.be We garanderen dat onze medewerkers hun uiterste best voor u doen !